Mindenhol
Üdv!
Személyes adataim
Gyakori kérdések
Gyakori kérdések
Ha valahol megáll az autóm, tudtok a helyszínen segíteni?
Igen. Válaszd az Expressz kiszállítás + beszerelés szállítási módot (ehhez add meg az irányítószámodat a termék mellett), és oda megyünk és akkor, ahol és amikor leállt az akkumulátorod!
Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?
Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak. Szabadon keresgélhetsz az akkumulátoraink és akku kiegészítőink között és tájékozódhatsz a termékek részleteiről a weboldalunkon.
Beszerelést is kérhetek?
Igen, méghozzá több lehetőség közül is választhatsz: - kérhetsz helyszíni, azonnali beszerelést éppen ott, ahol leállt az autód: válaszd az Expressz kiszállítás + beszerelés szállítási módot! - kérhetsz beszerelést partner szervizeink egyikébe: válaszd a Partner szervizbe szállítás + beszerelés szállítási módot! - kérhetsz beszerelés a személyes átvétel helyszínén (budapesti és miskolci AkkuBox telephely): válaszd a Személyes átvétel + beszerelés szállítási módot! Hogy lásd, a fenti lehetőségek közül melyek érhetőek el számodra, kérjük, add meg az irányítószámodat a kiválasztott termék mellett a webshopunkban!
Hogyan fizethetek?
Az Akkuboxnál több különböző fizetési módra is lehetőséged van attól függően, mit, hova, illetve milyen szállítással és extra szolgáltatással (pl.: beszerelés) választasz. Részletekért, kérünk, kattints ide: Fizetési módok
Régi, rossz akkumulátort leadhatok az Akkuboxnál?
Igen. Csak add le nálunk nem működő, rossz akksidat és a veszélyes hulladék elhelyezéssel és újrahasznosítással neked már nem kell törődnöd! Rossz akkumulátorodat akkor is átvesszük, ha azt nem nálunk vásároltad, a leadott akkumulátorokért viszont pénzt nem áll módunkban adni.
Mit kell tudnom az online bankkártyás fizetésről?
Az Akkubox akkumulátor webshopjában a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz fizetni. Ez egy biztonságos bankkártyás fizetést biztosító rendszer: az ezt használó webáruházakban – így az Akkubox akkumulátor webshopban is - ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a fizetési tranzakció. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztása alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártya adatokat pedig kizárólag a bank tanúsítvánnyal ellátott, titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A Simple Pay fizetőoldal adattartalmáról a webshop nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti –, a Simple Pay elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Hogyan állhatok el a vásárlásomtól?
Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak módjáról az Általános Szerződési Feltételekben (azon belül: Termék visszaküldés, 14 napos elállási jog) találsz bővebb információt.
Hogyan fogom megkapni a számlát?
A számlát minden esetben a csomagban, vagy darabárus szállítás esetén a termék oldalán (átlátszó tasakban) helyezzük el.
Rendelési információk
Kapcsolat
1046 Budapest,
Kiss Ernő utca 2.
3529 Miskolc,
Soltész Nagy Kálmán utca 50.
© 2021 AkkuBox. Minden jog fenntartva.
Simplepay
Ez az oldal Teljesítmény sütiket használ a jobb böngészési élmény biztosítása érdekében. A webhely használatának folytatásával elfogadja ezeket a sütiket.